RASKRŠĆE, vareno gvožđe, 27x50x50 cm, 2022.
Sekire i motike, jezik su kojim autor saopštava svoje poimanje stvarnosti, ljudskih odnosa i vrednosti kojima teži. Stari upotrebni predmeti, oruđe, koriste se kao simbolički elementi za komponovanje skulpture, svojevrsne narativne celine. Bilo da je rad apstraktni ili često čovekoliki, kakav je i odabran za ovu izložbu, uz dati naziv Rskršće, ukazuju na dva umetnikova stava. Jedan je kritički i odnosi se na otuđenost savremenog društva koja je uslovljena novim načinima rada, najčešće posredstvom novih tehnologija. Drugi stav je onaj koji ukazuje na vrednosti koje treba afirmisati, a koje su vezane za čovekovu intimu, svet ličnog ali i univerzalnog.
Traženje pojedinca istraživanjem svoje prošlosti, kao i potreba za podrškom i jasnim osloncem u porodici, tradicionalnim delanjima, zaokružuju lični stav i osećaj da je tek povratkom u prošlo vreme, a to se kroz rad manifestuje i povratkom starim predmetima, moguće razumeti sadašnjost i osvestiti neke vrednosti za budućnost.
(Jelena Pavličić, izvod iz kataloga izložbe
M. Šarića „Naše priče“ u Zrenjaninu, 2023)